SUMEM QUILÒMETRES DE SOLIDARITAT!!! APUNTA'T!!!
2n REPTE Carrera Virtual FUNDACIÓ JUAN BONAL amb l'objectiu de recaptar fons per ajudar les Germanes de la Caritat de Santa Anna a través del Centre Apostòlic Juan Bonal a Aguadulce, Panamà. Repetim l'exitosa experiència desenvolupada el 2021 a Espanya gràcies a la qual vam aconseguir la reconstrucció de la guarderia La Fuensanta d'Hondures.
El sistema continua sent molt senzill: des del dissabte 28 d'octubre fins al diumenge 26 de novembre, les persones inscrites podran fer la prova, que serà registrada per mitjà de l'APP RockTheSport Virtual des del seu telèfon mòbil. Adjuntem enllaç:
https://www.rockthesport.com/es/evento/reto-carrera-virtual-fundacion-ju...
1. Inscripción en la página web: https://web.rockthesport.com/es/es/master/evento/reto-carrera-virtual-fu...
2. Descarga de la APP “RockTheSport Virtual”
3. Empieza los entrenamientos: registro y posibilidad de compartir las marcas y recorridos.
4. ¡¡¡¡ La semana de inicio del evento se habilitará en la APP el Botón de Iniciar Carrera y a disfrutar !!!! Recuerda, habrá solo un solo intento para realizar la carrera.
5. Podras consultar la clasificación según provincia, distancia, género, etc.
6. Enlace para descargar la App RockTheSport Virtual