La Capella - Poblet. Convivències 6è EP

El passat dia 23 de març els alumnes de sisè de primària vam anar de convivències a la casa de La Capella, a prop del monestir de Poblet, a la Conca de Barberà.
El primer dia vam anar amb autocar fins a Montblanc, on vam esmorzar. Des d'un turó vam veure tota la ciutat emmurallada i vam visitar l'església de Santa Maria. Llavors vam anar cap a la casa de colònies on passaríem els tres dies. Després ens van presentar als tres monitors, l'Adrià, el Guillem i l'Ester. Més tard vam dinar i per la tarda vam anar caminant fins al monestir de Poblet. Quan vam tornar vam sopar i, per la nit, vam fer un taller d'astronomia que consistia en aconseguir punts i anar formant constel·lacions.
El segon dia pel matí, després d'esmorzar, vam fer diferents activitats, totes molt divertides, amb l'objectiu de treballar en equip i col•laborar entre nosaltres. Vam jugar al paracaigudes, al mikado amb pals molt grans, al jenga, a la ruta cega i a molts d’altres. Havent dinat vam caminar fins a l'Espluga de Francolí, on vam visitar les coves del Drac, una de les set més grans del món i fetes de conglomerat de diferents materials. A continuació vam anar a una fàbrica de galetes on elaboraven galetes típiques de la zona. Llavors vam tornar caminant fins a la casa i després d'una bona dutxa i d'un sopar ben merescut vam tenir una sessió de discoteca. Ens ho vam passar molt bé!
L'últim dia pel matí vam preparar les maletes per tornar cap a casa. Un cop fetes vam fer una passejada pel bosc on els monitors ens van explicar moltes coses sobre els animals i les plantes autòctones. També ens van explicar com feien carbó antigament. Quan vam arribar a la casa vam dinar i jugar fins l'hora de marxar.
Tot plegat va ser una experiència única, inoblidable i molt especial!